Praktische informatie

 

 

 

 

RESERVATIE VAN UW BOEKING

U kan per pand een reservatie plaatsen voor de gewenste periode. U boeking is definitief als u een huurcontract via mail van ons ontvangt samen met een afzonderlijke mail met de betalingsinstructies.
Wij vragen altijd om een voorschot te betalen binnen de 8 dagen, indien de boekingsdatum minder is dan een maand voor aankomst vragen wij om de volledige som te betalen.

Bij de reservatie wordt altijd een waarborg van €250 gevraagd.  Dit wordt u maximum 6 weken na de afrekening aan u teruggestort min het verbruik van water, gas en/of elektriciteit. We verwachten natuurlijk dat het pand proper wordt achtergelaten en dat er geen schade werd aangebracht.  Controleer ook altijd 

ANNULATIE

Bij annulatie van uw boeking gelden volgende annulatievoorwaarden:

  • Bij annulering binnen de maand na het afsluiten van het contract: 20% van de verblijfsprijs
  • Bij annulering tussen de maand na afsluiten van het contract en 90 dagen voor aankomst: 50% van de verblijfsprijs
  • Bij annulering van de 90ste dag tot de 31ste dag voor aankomst: 75% van de verblijfsprijs
  • Bij annulering van de 31ste dag tot de dag voor aankomst: 95% van de verblijfsprijs met geldig bewijs van overmacht   
  • Bij annulering op de dag van aankomt of later: de volledige verblijfsprijs met geldig bewijs van overmacht

Bij ons kan u altijd op het moment van reservatie ook een annulatieverzekering aangaan. Vraag gerust naar onze voorwaarden. De annulatieverzekering dient genomen te worden bij het aangaan van het contract, nadien kan dit niet meer. 

Let op: bij pandemie of negatief reisadvies kan er geen beroep gedaan worden op de annulatieverzekering, deze dekt dit niet. Er wordt in deze situatie gewerkt met een voucher voor een volgend verblijf. 

AANKOMST EN VERTREK

Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?
Aankomst kan tussen 15u & 17u. De sleutels dienen altijd op gehaald te worden op ons kantoor gelegen in Albert I laan 274, 8620 Nieuwpoort. Dus niet op het adres van het gereserveerde pand.
Uitchecken kan tussen 9u & 10u op de dag van vertrek, de sleutels dienen terug te worden afgegeven op ons kantoor.

Wat als uw aankomst of vertrek buiten de kantooruren valt?
Laat gerust iets weten, wij leggen de sleutels klaar in een nachtkluisje waarvan u dan de code ontvangt.
Bij vertrek na de openingsuren vragen wij uitdrukkelijk om de sleutels onder gesloten omslag in de brievenbus aan ons kantoor te deponeren. Het is wel altijd belangrijk dat u ons dit schriftelijk meedeelt.

Schoonmaak
De eindschoonmaak is in de huurprijs inbegrepen indien de reservatie langer is dan 5 nachten. Indien er korter wordt geboekt dan vragen wij u om de eindschoonmaak zelf te voorzien of om vooraf de poets te reserveren mits betaling.
De prijzen van de eindschoonmaak varieert per pand.

Let op: tijdens de strenge corona maatregelen mag de huurder niet meer zelf instaan voor de schoonmaak en dient te huurder akkoord te gaan dat de poets door een professionele schoonmaakploeg wordt gedaan. 

Wat dien ik zelf te voorzien?
Bedlinnen en handdoeken zijn in het appartement niet voorzien om redenen van hygiëne. Deze dient u zelf mee te brengen of kan u via ons kantoor huren.
Indien u dit wenst te huren vragen wij een reservatie vooraf en niet op de dag van aankomst.

Let op: tijdens de corona maatregelen dienen de huurders zelf hun donsdekens, kussens en matrasbeschermers mee te brengen, naast het gewone bed- en badlinnen en dit uit voorzorgsmaatregelen tegen de bestrijding van COVID-19. 

Er kan wel een corona pakket aangekocht worden met wegwerp matrasbeschermer en wegwerp donsdekens. Voor een dubbel bed bedraagt de prijs €12 en een enkel bed €8. 

PARKEREN IN NIEUWPOORT
Hier verwijzen wij u graag naar het parkeerbeleid in Nieuwpoort: http://www.parkingpartners.be/
Om zonder zorgen aan te komen voor u vakantie bieden u graag ook garageboxen en parkeerplaatsen aan. Vraag gerust naar onze mogelijkheden.

HUISDIEREN
Er zijn panden die uitdrukkelijk huisdieren verbieden, wij vragen dan ook als u uw huisdier meeneemt naar zee om een pand te kiezen die een huisdier toelaat.
Teneinde misverstanden te voorkomen vragen wij wel om telkens uw huisdier te vermelden bij uw reservatie. Wij rekenen €25 per huisdier per week aan.
Wanneer wij moeten vaststellen bij de controle dat er een huisdier heeft verbleven in het pand zonder toestemming of vermelding dan rekenen wij een schadevergoeding aan van €75 teneinde de hygiëne van de volgende huurders en eigenaars van het pand te respecteren.

PROBLEMEN
Merkt u bij aankomst problemen in het appartement of zijn er zaken waarvan u niet tevreden bent dan vragen wij om ons dit binnen de 24u schriftelijk te melden.
Bij dringende problemen na onze openingsuren mag u gerust ons contacteren op volgend telefoonnummer: 058 23 55 22.

VERLOREN VOORWERPEN
Mocht u na vertrek merken dat u zaken bent vergeten in het pand dan vragen wij dit ons te melden binnen 24u na vertrek. Wij kunnen het verloren voorwerp ophalen in het pand en u opsturen (kosten worden in vermindering gebracht van de waarborg).

PRIJZEN
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele type/prijsfouten op onze internetsite. Vraag steeds naar de juiste voorwaarden.